6 واژگان عملیاتی تحقیق

رضایت مشتری: احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن است.

کیفیت خدمات: ارائه خدمات مطابق با انتظارات و نیازهای مشتریان.

گسترش عملکرد کیفیت: روشی جهت تبدیل خواسته ها و انتظارات مشتریان و انتقال آنها به فرایند طراحی محصول یا ارائه خدمات جهت بهبود کیفیت محصول یا خدمت.

خانه کیفیت: ماتریسی که در آن رابطه بین چه ها و چگونه ها مشخص می گردد و هدف از تکمیل آن تبدیل نیازمندی های مشتری به اامات فنی می باشد.

ویژگی های خدمات: ویژگی هایی که با آنها بتوان حداقل یکی از خواسته های مشتری را برآورده کرد و چگونگی خواسته مورد نظر را بیان نمود.

عملیات فرایند کلیدی (راهبردها): خط مشی ها یا استراتژی هایی که برای ارائه ویژگی های خدمات،مورد نیاز می باشند.

اامات عملیات (راهکارها): راهکارها و نیازمندی هایی که برای اجرای راهبردها مورد نیاز می باشند.

 

1-7 قلمرو تحقیق

1-7-1 قلمرو موضوعی

این تحقیق تحت عنوان سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با استفاده از روش QFD جهت بهبود کیفت خدمات، برای سنجش رضایت مشتریان این بانک از خدمات ارائه شده و همچنین ارائه راهکارهایی برای بهبود خدمات بانک مذکور انجام خواهد شد.

1-7-2 قلمرو مکانی

تحقیق حاضر در بانک­های صادرات سطح شهر کرمان انجام خواهد شد.

1-7-3 قلمرو زمانی

در این تحقیق به لحاظ دوره عملکرد از تاریخ 1/11/91 شروع شده و تا 15/5/92 به مدت تقریبی 6 ماه انجام خواهد گرفت.

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

پایان نامه بررسی عملکرد حرارتی ساختمان­های خاک پناه

پایان نامه سنجش رابطه وفاداری به برند با ارزش ویژه برند بین در شرکت مخابرات استان گلستان

پایان نامه بررسی ارتباط جنسیت با امید به تلاش در استفاده از رایانه

خدمات ,ارائه ,های ,تحقیق ,ها ,مشتریان ,1 7 ,هایی که ,انجام خواهد ,محصول یا ,شد 1 ,سنجش رضایت مشتریان

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

جامع ترین راهنمای خرید محصولات متنوع pg-danesh دانلود آهنگ جدید آکادمی میکروبلیدینگ 09019975740 افسر جنگ نرم پیله دَر مدرس و مربی کسب و کار و توسعه فردی حفاظ سرنیزه رو دیواری تعمیرات چرخ خیاطی های صنعتی و خانگی خاکستر زمان